Russia refused to believe in the peaceful British life Skrobala

42

Photo: Alex MacNaughton / RIA Novosti

Moscow does not believe the publications of the British media it had on the life of ex-GRU Colonel Sergei Skripal and his daughter Yulia in the UK after the poisoning. The statement was published by the Russian Embassy in London.

“Citizens of Russia Sergey and Yulia Skrypali remain in the position of forcibly detained persons, and the true circumstances of the incident on March 4, never installed. Replicating the “leaks” and suggestions of “experts” here hardly will help”, — stated in the message.

The Embassy believe these stories speculation of people “who are supposedly good in the manner of work of British intelligence in similar situations.”

In addition, the Embassy has once again pointed out that all the details of the “case Skrypalia” only be known through unnamed sources and publications, the media, meanwhile, the British side has not provided official evidence.

January 7, the newspaper the Telegraph, citing sources in the security establishment said that the family Skrobala probably helped to settle in the South after the assassination attempt, and even allowed to maintain contact with friends.

January 6, the newspaper published the story of anonymous government sources who said that the authorities established all the details of the attack and believe that the chain of responsibility for her people leads to the higher authorities of Russia.

Moscow has repeatedly denied any involvement in the assassination Skrobala at the highest level have stated that Alexander Petrov, and Ruslan Bashirov, which London officially called military intelligence agents and executors of the attacks have nothing to do with Russian intelligence agencies or criminals.

Video, photo All from Russia.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here