The news about the search at the founder of REN TV was a fake

40

www.vsyako.netIrena Lesnevskaya Photo: RIA Novosti

The REN TV channel has denied the news that the former publisher of magazine The New Times and the founder of REN TV, Irena Lesnevskaya morning of 19 September were searched. The announcement is posted on the website of the channel.

“According to REN TV, any investigative action Lesnevskaya not conducted”, — said in a statement.

She Lesnevskaya also confirmed TASS that the searches were not. “I have that alarm, the police arrived and left. All right,” she said.

First about the search in the country Lesnevskaya in the suburbs said the journalist Anna kachkaeva, citing information from the assistant of the founder of the channel. She posted the news on Twitter, but later removed it, citing the son’s request Lesnevskaya.

Irena Lesnevskaya began working in television in 1965, and in 1991 became co-founder of the TV company REN TV. In 2005, she and her son Dmitry Lesniewski’s, who is also the founder of the company, sold his share of the media holding RTL Group, and then left the channel. In 2007, the Lesnevskaya was the publisher of magazine The New Times, and in 2013 transferred the publication of his founder Eugenia Albats.

Video, photo All from Russia.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here